Tuesday, June 05, 2007

The Addictiveness of May Day...

Oh no... May Day's songs have been playing in my head ever since I left their concert on Saturday... I don't know how long this symptom will last... That's how addictive their songs can be...
你就是我的天使
保护著我的天使
从此我再没有忧伤
你就是我的天使
给我快乐的天使
甚至我学会了飞翔
飞过人间的无常
才懂爱才是宝藏...
只因我为爱而生
只因为我为爱而生
我来到这个世界
这个人生为你而生存
只因我为爱而生
只因为我为爱而生
就让我越爱越疯
越陷越深越执著的灵魂...
我跟你最好就到这
你对我已经没感觉
到这冻止你也免爱我
我跟你最好就到这
你对我已经没感觉
麦阁伤心麦阁我这爱你你不爱我...
如果要让我活
让我有希望的活
我从不怕爱错就怕没爱过
如果能有一天再一次重返光荣
记得找我我的好朋友....
The lyrics of different songs juxtaposing upon each one another, playing and playing non-stop in my head...

No comments: